menusearch
labkhandsabz.ir

آرشیو اخبار صفحه یک

جستجو
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۰:۵۴:۴۲

مست عشقی که مست بود

مست عشقی که مست بود

فکرش را بکنید شام کباب سفارش دادید ولی برایتان پیتزا می‌آورند پیتزای مخلوطی که می‌دانی دستورش چیست و می‌دانی قرار است چه باشد ولی فقط قیافه دارد و آن نیست، اصلاً قرار بود کباب باشد نه پیتزا، مست عشق چنین فیلمی است پیتزای مخلوطی که خوردنش شاید جذاب باشد ولی قطعاً سفارش شما نیست و حتماً توی ذوق می‌زند.

سه شنبه یازدهم اردیبهشت ۰۳ بیشتر بخوانید

قدرت و انتقام در نظر منجی هالیوودی

قدرت و انتقام در نظر منجی هالیوودی

در نهمین برنامه از نقد با زیر شلواری محصول تصویری که توسط پایگاه خبری لبخند سبز تولید می‌گردد به بررسی فیلم سینمایی تل ماسه 2 و موضوع منجی و آخر الزمان پرداخته ایم .
این فیلم که به کارگردانی و نویسندگی "دنی ویلنوو" بر اساس کتاب داستانی با همنی نام نوشته شده است اشاره مستقیم به ظهور منجی شیعیان امام زمان (عج) دارد البته از دیدگاه خودش و نه از دیدگاه مسلمین و حتی سایر ادیان.

دوشنبه سوم اردیبهشت ۰۳ بیشتر بخوانید

حشاشین و حسن صباح در نقد با زیر شلواری

حشاشین و حسن صباح در نقد با زیر شلواری

سریال تلویزیونی الحشاشین یا همان حشاشین یا حسن_صباح و برو بچ این‌بار مهمان #نقد_با_زیرشلواری بودند تا بدانند همینطوری الکی و دولکی و احتمالاً سه لکی نمی‌توانند هرچه دلشان خواست بگویند و بروند چون ما مثل عقابی پیر ولی تیز بین اینجا نشسته ایم و چُرت بعد از ناهار می‌زنیم
اگر می‌خواهید در مورد این سریال و مضامین قایم شده در آن بیشتر بدانید هشتمین برنامه از نقد با زیرشلواری را از دست ندهید

دوشنبه بیستم فروردین ۰۳ بیشتر بخوانید

فیلم آسمان غرب در نقد با زیر شلواری

فیلم آسمان غرب در نقد با زیر شلواری

قصه فیلم ازآنجا آغاز می‌شود که شهید شیرودی متوجه تحرکات دشمن قبل از آغاز جنگ تحمیلی در خاک ایران می‌گردد و به مقابله با آنان برمی‌خیزد بعد از حمله نیروهای صدام به ایران بنی‌صدر رئیس جمهور وقت دستور تخلیه پادگان‌های مرزی تا کرمانشاه را صادر می‌کند تا به قول خودش «زمین بدهد و زمان بخرد» ولی شیرودی و برخی از هم‌رزمانش از این دستور امتناع می‌کنند و با هلیکوپترهای خود مانع پیشروی دشمن به شهرها می‌گردند از طرف دیگر سربازان حزب بعث عراق به برخی از شهرهای مرزی ایران همچون سرپل ذهاب وارد شدند و مردم از زن و مرد و پیر و جوان برای حراست از میهن بسیج گردیده‌اند.

سه شنبه چهاردهم فروردین ۰۳ بیشتر بخوانید

فیلم بی بدن زیر تیغ نقد با زیرشلواری

فیلم بی بدن زیر تیغ نقد با زیرشلواری

در ششمین برنامه از نقد با زیرشلواری به بررسی فیلم بی بدن که برداشتی آزاد از یک پرونده قضائی است پرداخته ایم.
این فیلم که به کارگردانی مرتضی علیزاده و نویسندگی کاظم دانشی و با بازیگری سروش صحت، الناز شاکردوست و پژمان جمشیدی به روی صحنه رفته است نتوانسته جوابگوی سوالات زیادی باشد که خودش ایجاد کرده است؛ حالا سوالات ما پیشکش

چهارشنبه هشتم فروردین ۰۳ بیشتر بخوانید

مدرسه صالحیه قزوین به وسعت تاریخ اسلام

مدرسه صالحیه قزوین به وسعت تاریخ اسلام

مسجد و مدرسه صالحیه اما یکی از بزرگترین مدارس علمیه کشور در قزوین سیزدهم هجری بود و تا زمان مشروطیت نیز از رونق فراوانی برخوردار بود و امروز یکی از جاذبه های گردشگری این شهر به حساب می‌آید و در گذر زمان به یکی از بناهای مذهبی و تاریخی مهم و باشکوه قزوین تبدیل شده است.

یکشنبه پنجم فروردین ۰۳ بیشتر بخوانید

تمساح گوگولی آقا جواد

تمساح گوگولی آقا جواد

با تعریف بالا حتما متوجه شدید که تمساح خونی آنقدرها هم خونی نیست و بیشتر یک تمساح گوگولی است که می‌دود و فرار می‌کند از دست خودش، از دست رئیسش از دست همسرش و از دست همه.

پنج شنبه دوم فروردین ۰۳ بیشتر بخوانید

آپاراتچی؛ آپارات، عشق، کمدی و سینما

آپاراتچی؛ آپارات، عشق، کمدی و سینما

فیلم سینمایی آپاراتچی از آن دسته فیلم‌های کمدی صاف و تمیز است که انسان ‌دوست دارد چندین بار ببیند و هر بار از دیدن آن بیشتر لذت می‌برد؛ یک کمدی خانوادگی از آن‌هایی که قرار نیست گوش و چشم کسی را بگیری و یا مثل قدیم‌ها یک‌بار مرد خانه ببیند اگر اجازه داد اهل خانه هم ببینند، یک کمدی عالی که دیدنش لذت‌بخش است.

شنبه بیست و ششم اسفند ۰۲ بیشتر بخوانید

نقد فیلم سینمایی منطقه مورد علاقه +18

نقد فیلم سینمایی منطقه مورد علاقه +18

در سومین قسمت از نقد با زیرشلواری به بررسی فیلم سینمایی منطقه مورد علاقه جدیدترین ساخته جانان گلیزر با بازی یک سری بازیگر آلمانی در مورد جنایات آلمان در جنگ جهانی دوم در کشور لهستان می‌پردازیم.

یکشنبه بیستم اسفند ۰۲ بیشتر بخوانید

تیزر معرفی فیلم سینمایی منطقه مورد علاقه

تیزر معرفی فیلم سینمایی منطقه مورد علاقه

تیزر معرفی فیلم سینمایی منطقه مورد علاقه با دوبله اختصاصی که به موضوع ارسال گل برای لهستانی ها توسط ارتش نازی می‌پردازد. منتظر نقد و بررسی این فیلم توسط ما در برنامه نقد با زیر شلواری کاری از پایگاه خبری لبخند سبز باشید

جمعه هجدهم اسفند ۰۲ بیشتر بخوانید

مردان نمکی زنجان پایه گذار کشور شوروی

مردان نمکی زنجان پایه گذار کشور شوروی

موزه مردان نمکی موزه ای عجیب و غریب در زنجان است که تمام مردان با نمک از قدیم تا الان را در آنجا جمع کرده اند البته نگران نباشید تنها پنج مرد بانمک در این موزه هستند و الباقی مردان لوس و گاهاً یخ می‌باشند

دوشنبه چهاردهم اسفند ۰۲ بیشتر بخوانید

نقد فیلم سینمایی بکش بکش زنبوردار

نقد فیلم سینمایی بکش بکش زنبوردار

فیلم اکشن زنبوردار فقط برای کشتن، تخریب، دعوا ساخته شده است و مشخص است کارگردان و نویسنده در زمان ساخت این اثر اعصاب نداشتند

دوشنبه چهاردهم اسفند ۰۲ بیشتر بخوانید