menusearch
labkhandsabz.ir

آرشیو اخبار صفحه شش

جستجو
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۶:۴۲:۱۰

معرفی مراکز خرید کیش

معرفی مراکز خرید کیش

مراکز خرید کیش در دو نوع بازارهای سنتی و بازارهای مدرن قابل دسترسی هستند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. در ادامه به معرفی چند مورد از لیست مراکز خرید کیش می‌پردازیم.

چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

مسجد ارگ تهران مسجدی 120 ساله

مسجد ارگ تهران مسجدی 120 ساله

مسجد ارک در دوره پادشاهی ناصرالدین شاه (۲۵ تیر ۱۲۱۰-۱۲ اردیبهشت ۱۲۷۵) به‌خواسته مهدعلیا، مادر وی بنا شد و پس از آسیب دیدن در زمان رضاشاه به‌توصیه آیت الله سید حسین بروجردی، مرجع تقلید شیعه، و کمک برخی از بازاریان تهران، در سال‌های ۱۳۲۷ش تا ۱۳۳۱ش بازسازی شد. از دهه ۱۳۸۰ش مراسم سوگواری محرم با مداحی منصور اَرضی در این مسجد برگزار می‌شود.

سه شنبه دوازدهم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

گردشگری در سرعین

گردشگری در سرعین

دوشنبه یازدهم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

روستاها، مقصد گردشگری آینده

روستاها، مقصد گردشگری آینده

صنعت گردشگری امروزه به‌قدری در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها اهمیت دارد که اقتصاددانان آن را صادرات نامرئی نیز می‌نامند. یکی از انواع گردشگری که روزبه‌روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند، گردشگری روستایی است و به نظر می‌رسد روستاها در آینده به یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگران تبدیل شوند.

شنبه نهم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

جان ویک تمام فرانسه را پاک کرد

جان ویک تمام فرانسه را پاک کرد

جان ویک ۴ که آخرین و در نتیجه جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های جان ویک است در فروردین ماه سال جاری به صورت عمومی در سینماهای جهان و صد البته در ایران به صورت خصوصی از طریق تلویزیون‌های خانگی با دوبله فارسی پخش گردید.

شنبه نهم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

هیجان انگیزترین ورزش های جهان

هیجان انگیزترین ورزش های جهان

ورزش و گردشگری به خود خود دو مقوله جذاب و البته پر طرفدار می‌باشند و گردشگری ورزشی و مخصوصا انجام دادن ورزشهای که هیجان زیادی دارد می‌تواند جذابیت یک سفر را دو چندان کند.
هر ساله گردشگران زیادی برای انجام انواع ورزشهای گروهی و انفرادی هیجان انگیز به نقاط مختلف دنیا می‌روند که در این مطلب به معرفی برخی از آنها پراخته ایم

پنج شنبه هفتم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

بهترین رستوران های ارومیه

بهترین رستوران های ارومیه

ارومیه یکی از کلان‌شهرهای ایران و به خاطر بناهای تاریخی متعدد و طبیعت زیبا، جزو مقاصد مهم گردشگری کشور است. با بهترین رستوران‌های ارومیه آشنا شوید تا لذیذترین غذاهای سنتی و اصیل را در این شهر زیبا نوش جان کنید.

چهارشنبه ششم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

عجیب ترین شهرهای زیر زمینی جهان

عجیب ترین شهرهای زیر زمینی جهان

در زمانهای گذشته شهرهای زیرزمینی که در طول دوران های مختلفی از تاریخ ساخته شدند و به عنوان پناهگاه در دوران جنگ یا برای حفاظت از خطرات ناشی از عوامل طبیعی و یا به عنوان مکان هایی مقدس مورد استفاده قرار گرفته که در کشور خودمان نیز در برخی از شهرها پیدا می‌شود و حتی در زیر تخت جمشید نیز وجود دارد
عجیب ترین شهرهای زیرزمینی همچنین موضوع بسیاری از افسانه های باستانی بوده و اسرارهایی را درون خود جای داده که موجب تغییراتی در درک ما در خصوص جهان پیرامون و تاریخ شهرنشینی انسان ها است. بسیاری از این شهرهای زیرزمینی در دوره مدرن امروزی همچنان کشف نشده باقی مانده اند اما تعداد اندکی از‌ آنها وجود دارند که تاریخ واقعی خود را به نمایش گذاشته تا انسان ها با شرایط و نحوه زندگی‌ آنها بیشتر آشنا شوند. با الی گشت همراه باشید تا در مورد مرموزترین شهرهای زیرزمینی بیشتر بدانیم.

سه شنبه پنجم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

بریانی غذایی خوشمزه از اصفهان تا سنگاپور همراه با دستور پخت

بریانی غذایی خوشمزه از اصفهان تا سنگاپور همراه با دستور پخت

بریانی اصفهان با بیش از 400 سال قدمت یکی از قدیمی ترین غذاهای ایرانی است که در انواع مختلف مثل ریانی بمبئی ، بریانی خانگی بنگلادشی ، بریانی سریلانکایی ، بریانی جوجه ، بریانی سندی ، بریانی برمهای ، بریانی ناسی سنگاپور ، بریانی عراقی ، بریانی ماهی پنجابی ، بریانی میگو  در سراسر جهان طبخ می‌گردد

دوشنبه چهارم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

سردر عالی قاپو در شهر قزوین

سردر عالی قاپو در شهر قزوین

اوج هنر معماری اسلامی، تزئینات کاشیکاری، نقاشی و دیگر تزئینات در بناها را می‌توان در دوران صفویه به خوبی مشاهده کرد. ارگ سلطنتی صفویان که ساخت آن در دوران شاه طهماسب و در سال ۹۲۳ ه.ش آغاز شد، در زمان شاه عباس اول به اتمام رسید و در دوران‌های دیگر مانند قاجار قسمت‌هایی از آن تعمیر شد و در زمان پهلوی کاربری نظامی به خود گرفت.
بر پیشانی این سردر رفیع که ۱۷ متر ارتفاع دارد، کتیبه‌ای با کاشی معرق به خط ثلث از رضا عباسی، خوشنویس معروف عهد صفوی جلوه‌گر است.

شنبه دوم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

آداب و رسوم عید فطر در کشورهای مختلف دنیا 

آداب و رسوم عید فطر در کشورهای مختلف دنیا 

عید فطر جزو عیدهای مهم در همه کشور های مسلمان محسوب می‌شود و مسلمانان در این روز عزیز آداب و سنن خاصی را به جای می‌آورند از جمله نماز عید فطر و دید و بازدید اقوام و بزرگترهای فامیل. در این بخش از لبخند سبز سعی میکنیم تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این مراسم و سنن کشورهای دیگر را در اختیارتان قرار دهیم.

جمعه یکم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

فیلم خرس کوکائینی؛ خرسی به دنبال ساقی مواد

فیلم خرس کوکائینی؛ خرسی به دنبال ساقی مواد

فیلم خرس کوکائینی داستان مادری که فرزند خود را گم کرده، محیط بانی که عاشق است، جوانان بیکاری که زورگیری می‌کنند، زوج جوانی که برای پیدا کردن نام فرزند خود به کوه آمدند، گروه خلافکاری که دنبال کوکائین‌ها هستند، است.

جمعه یکم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید