menusearch
labkhandsabz.ir

شهرگردی

جستجو
شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۰:۳۸

معرفی بهترین رستورانهای رامسر

معرفی بهترین رستورانهای رامسر

لبخند سبز - رامسر که از دیرباز یکی از شهر های گردشگری ایران بوده در کنار جاذبه های گردشگری همانند تله کابین، دریاچه قو، آبشار سیاسرت، کاخ مرمر و مکانهای دیگر رستورانهای خوبی دارد در این مقاله به معرفی بهترین رستورانهای رامسر می‌پردازیم

دوشنبه بیست و دوم خرداد ۰۲ بیشتر بخوانید

مراکز خرید ارومیه

مراکز خرید ارومیه

استان آذربایجان غربی به مرکزیت ارومیه به دلیل هم مرزی با کشورهای ترکیه ، آذربایجان و عراق یکی از اهداف گردشگری خرید برای هموطنان است .
بازارهای شهر ارومیه مملو از اجناسی است که از مرزهای زمینی کشورهای همسایه به این شهر وارد شده است به همین دلیل برخی از نو عروسان برای تهیه جهیزیه به این شهر سفر می‌کنند در این مقاله به معرفی مراکز خرید ارومیه می‌پردازیم .

یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

معرفی مراکز خرید کیش

معرفی مراکز خرید کیش

مراکز خرید کیش در دو نوع بازارهای سنتی و بازارهای مدرن قابل دسترسی هستند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. در ادامه به معرفی چند مورد از لیست مراکز خرید کیش می‌پردازیم.

چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

بهترین رستوران های ارومیه

بهترین رستوران های ارومیه

ارومیه یکی از کلان‌شهرهای ایران و به خاطر بناهای تاریخی متعدد و طبیعت زیبا، جزو مقاصد مهم گردشگری کشور است. با بهترین رستوران‌های ارومیه آشنا شوید تا لذیذترین غذاهای سنتی و اصیل را در این شهر زیبا نوش جان کنید.

چهارشنبه ششم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

دریاچه شورابیل اردبیل

دریاچه شورابیل اردبیل

دریاچه شورابیل یکی از بزرگترین دریاچه های طبیعی داخل شهری ایران است که مهمترین جاذبه های گردشگری شهر اردبیل بشمار میرود. با انتخاب دریاچه شورابیل می‌توانید از پیاده روی اطراف دریاچه در یکی از طولانی ترین مسیرهای پیاده روی کشور لذت ببرید. اولین زیپ لاین رفت و برگشتی کشور و طولانی ترین زیپ لاین ایران در کنار این دریاچه می‌تواند تجربه تازه ای از هیجان را در اختیارتان قرار دهد.

سه شنبه بیست و دوم فروردین ۰۲ بیشتر بخوانید

شیک ترین مراکز خرید مشهد

شیک ترین مراکز خرید مشهد

بهترین مراکز خرید مشهد شامل مراکز خرید آرمیتاژ، مجتمع تجاری خورشید، مرکز خرید آلتون، مرکز خرید کاسپین مد، مرکز خرید مروارید و غیره می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم تا مراکز خرید لوکس مشهد را همراه با آدرس و عکس‌ آنها به شما معرفی کنیم.

چهارشنبه بیست و ششم بهمن ۰۱ بیشتر بخوانید

کبوترها نگهبانان هتل و ارگ چهارصد ساله

کبوترها نگهبانان هتل و ارگ چهارصد ساله

در مسیر جاده تاریخی ابریشم، نزدیک به چهار قرن پیش برج و باروی عظیمی ساخته شده بود؛ عمارتی زیبا از خشت و گل با چهار برج در چهار گوشه آن. با گذشت سال‌ها، گرد و غبار تاریخ سنگینی خود را بر دیواره‌های ارگ گوگد فرونشاند و قسمت زیادی از آن را خراب کرد اما خوشبختانه هنوز می‌توانید ردپای تاریخ چهارصد ساله را در این مکان بیابید. گوگد یک ارگ و قلعه در هم تنیده محسوب می‌شود، بدین معنا که این مکان هم قلعه ای برای دفاع از شهر بوده، هم ارگی برای حکمرانی شاه زمانه

چهارشنبه پنجم بهمن ۰۱ بیشتر بخوانید

از کله پزی تا رستورانهای لوکس مشهد

از کله پزی تا رستورانهای لوکس مشهد

یکی از لذتهای سفر به رستوران گردی است مخصوصا اگر اهل دل باشی، اصلا بری سفر بعد املت بخوری خوب چه کرمیه می‌شستی خونه خودتون، اعصاب برای آدم نمیذارن .
ولی هدف از معرفی این رستورانها تبلیغ آنها نیست بلکه حفظ سلامت شما است برخی از این رستورانها غذاها را با قیمت بالاتر از حد معمول ارائه می‌دهند ولی چون دائم مشتری دارند پس غذای مانده ندارند و این خودش یک حسن است که در سفر مریض نشویم چون رفتیم که خوش بگذرانیم.
در ادامه به معرفی بهترین رستورانها در مکانهای تفریحی مثل شاندیز و طرقبه و فست فودی ها تا کله پزها می‌پردازیم .

سه شنبه چهارم بهمن ۰۱ بیشتر بخوانید

آدرس بعضی از بهترین رستوران های بندرعباس از نظر مسافران

آدرس بعضی از بهترین رستوران های بندرعباس از نظر مسافران

همه ما که نه ولی اکثر مردم قبل رفتن به سفر معمولا دنبال رستوران خوب می‌گردند که چند دلیل دارد 1- غذای خوب بخورند تا مریض نشوند، 2- چون تنها چیزی که خوب و با بهترین جزئیات یادشان است همان رستوران است الباقی مراکز تفریحی و گردشگری را با این دقت یادشان نیست حتی در برخی مواقع دیده شده مطالب مهمی مثل لیست خرید همسر و یا حتی درسی که امتحان دارند یادشان رفته ولی تعداد کاشی و سرامیک رستوران و تعداداینکه چند نفر را می‌تواند در خود جای دهد و چقدر درآمد دارد و چند نفر غذای بیرون بر بردند را به خوبی یادشان است، 3- گرفتن عکس سلفی با غذا در رستوران برای کور کردن چشم حسود، 4- سایر موارد دیگر که امکان بازگو کردن آن نیست .

دوشنبه بیست و ششم دی ۰۱ بیشتر بخوانید

پنجشنبه بازار میناب یک بازار 500 ساله

پنجشنبه بازار میناب یک بازار 500 ساله

آی خانه دار و بچه دار زنبیل بردارو بیار می‌خوایم بریم به باز اونم چی پنجشنبه بازار کجا شهر میناب تو استان هرمزگان چادر چاقچورت و سر کن تا بریم، می‌خوام ببرتم بازاری که همه فروشندهاش زن هستند و از هر انگشتشان صد هنر می‌ریزید بیا بریم برات روبنده بخرم ماسک که نمی‌زنی روبنده بزن بلکه ویروسها کمتر تحریک شوند و به سمت تو نیایند .

دوشنبه دوازدهم دی ۰۱ بیشتر بخوانید

پارک ملت تهران

پارک ملت تهران

پارک ملت که در سال ۱۳۵۳ به طور کامل به بهره‌ برداری رسید یکی از ده پارک برتر تهران است. اینجا تفرجگاهی مفرح و دلنشین در شمال پایتخت است که با نقش و رنگ گل ها و درختان زیبا، مجسمه های کوچک و بزرگِ مفاخر ایران، پردیس سینمایی باشکوه، زمینهای ورزشی و بازی کودکان سالهاست در خدمت هموطنان است.
این پارک به لحاظ تاریخچه و قدمت و واقع شدن در در منطقه ‌ای زیبا و خوش آب و هوا و معماری اصیل از اهمیت بالایی برخوردار است. پارک ملت یا بوستان ملت در منطقه ۳ شهرداری تهران واقع شده و با مساحت ۳۴ هکتار یکی از بوستان های بزرگ تهران محسوب می‌شود. طراحی آن به صورت نامنظم و به سبک پارک های انگلیسی است.
پارک ملت ۱۲۰ گونه درخت و درختچه و درخت میوه دارد و در قسمت انتهایی پارک، سینمایی چهار بعدی تاسیس شده است. روبروی این سینما، پردیس سینمایی ملت واقع شده که سازه ‌ای جالب توجه است. این سینما دارای ۵ سالن است که انتخاب فیلم مورد نظر تان را راحت تر می‌ کند.
پارک ملت بر اساس نظرسنجی، نخستین بوستانی است که شهروندان تهرانی آن را به میهمان غیر تهرانی خود معرفی می‌کنند.

چهارشنبه هفتم دی ۰۱ بیشتر بخوانید

مراکز خرید کرمانشاه

مراکز خرید کرمانشاه

کرمانشاه یکی از محبوب ‌ترین مقاصد گردشگری غرب ایران و شهری خوش آب ‌و ‌‌هوا با جاذبه‌ های طبیعی زیبا و مردمانی غیور و مهمان ‌نواز است. بیشتر مردم ایران کرمانشاه را با شیرینی ‌های محلی بسیار خوشمزه‌ مانند کاک، نان برنجی و نان خرمایی و روغن کرمانشاهی خوش عطر و طعم می‌‌شناسند.
مراکز خرید کرمانشاه و بازارهای سنتی آن نیز همیشه مورد استقبال مسافران این شهر است و مسافران برای تهیه سوغات‌ های خوشمزه و صنایع ‌دستی زیبای کرمانشاه، حتما از این بازارها دیدن می‌‌کنند.

دوشنبه بیست و هشتم آذر ۰۱ بیشتر بخوانید