menusearch
labkhandsabz.ir

فیلم خرس کوکائینی؛ خرسی به دنبال ساقی مواد

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۶:۳۵:۲۲
۱۴۰۲/۲/۱ جمعه
(0)
(0)
فیلم خرس کوکائینی؛ خرسی به دنبال ساقی مواد
فیلم خرس کوکائینی؛ خرسی به دنبال ساقی مواد
فیلم خرس کوکائینی؛ خرسی به دنبال ساقی مواد

مهدی صالحی

لبخند سبز - فیلم خرس کوکائینی روایت یک اتفاق واقعی در سال ۱۹۸۵ میلادی است که یک هواپیمای حامل کوکائین به دلیل اضافه‌بار اقدام به پرتاب یک بسته کوکائین در جنگل می‌کند.

وقتی خلبان ارزش این بسته چند ده میلیون دلاری را متوجه می‌شود برای برداشتن آن با چتر نجات به بیرون می‌پرد که چترش باز نمی‌شود و همانند چیز (مختارید هر چه دوست دارید جای چیز بگذارید، در این حد دموکراسی بی سابقه است) کف آسفالت پهن می‌شود و می‌میرد.

از آن‌طرف کوکائین‌ها به دست خرسی می‌افتد که با خوردن آن‌ها سرخوش می‌گردد و اقدام به کشتن افرادی می‌کند که به این جنگل آمده‌اند.

این فیلم سینمایی آخرین ساخته بازیگر آمریکایی الیزابت بنکس در مقام کارگردانی و نوشته جیمی واردن و با بازی بازیگران مطرحی همچون کری راسل در نقش ساری، اوشی جکسون جونیور در نقش داوید، آلدن ارنرایک در نقش ادی، کریستین کانوری در نقش هنری، بروکلین پرینس در نقش دی دی، ایسایا ویتلک جونیور در نقش باب، مارگو مارتیندال در نقش رنجر لیز و ری لیوتا در نقش سید که در سال ۲۰۲۳ توسط شرکت یونیورسال پیکچرز در ژانر کمدی سیاه یا کمدی ترسناک روانه بازار گردید با استقبال خوب منتقدان و بینندگان همراه شد.

خرس کوکائینی علیرغم نداشتن یک داستان منسجم که کارگردان و نویسنده به راحتی آب خوردن با آن کنار آمده اند و مشکلی ندارند می‌تواند برای مدت ۹۰ دقیقه با به تصویر کشیدن تصاویری کمدی در کنار هیجان و وحشت بیننده را میخکوب نماید.

این فیلم داستان مادری که فرزند خود را گم کرده، محیط بانی که عاشق است، جوانان بیکاری که زورگیری می‌کنند، زوج جوانی که برای پیدا کردن نام فرزند خود به کوه آمدند، گروه خلافکاری که دنبال کوکائین‌ها هستند، است.

در آخر پلیس خوب و پلیس بد است؛ کنار هم قرار دادن این افراد که در ظاهر به هم هیچ ارتباطی ندارند و تنها نقطه اتصالشان کوکائین و خرسی است که از خوردن کوکائین شنگول شده و حرکات موزون خرسی می‌کند، می‌تواند جذاب و کمدی باشد.

در این فیلم صحنه‌های دلهره آور هم کم نیستند از آن صحنه‌هایی که حال آدم بد می‌شود و انسان را یک تکان اساسی می‌دهد. البته تکان مجاز وگرنه برای غیر مجاز و تا حدی مجاز پیشنهاد می‌کنیم به عنوان صحنه گردان به عروسی بروید.

کارگردان و نویسنده اثر که خود را درگیر مفهوم و خلق فیلم‌های فلسفی نکرده اند مهمترین پیامی که از این فیلم به بیننده می‌رسانند این است: حتی اگر در آن طرف آب‌ها هم بروید همیشه در پارک‌ها و جنگل‌ها و کلاً در هر کجا که درخت باشد حتما مواد مخدری برای استفاده پیدا می‌شود و این تقصیر کسی نیست بلکه درخت است که با تولید اکسیژن خالص انسان و حیوانات را به سمت استفاده از این مواد تشویق می‌کند زیرا ریه مردمان و حیوانات این روزگار تحمل بی دودی را ندارند.

این فیلم را می‌توانید از فیلیمو یا نماوا تماشا کنید.

فیلم خرس کوکائینی؛ خرسی به دنبال ساقی مواد ، فیلم ، فیلم سینمایی جدید بدون سانسور ، فیلم سینمایی طنز ، فیلم سینمایی ایرانی ، فیلم ایرانی ، فیلم سینمایی امریکایی ، فیلم سینمایی جدید بدون سانسور آمریکایی ، فیلم ترسناک ، فیلم سینمایی جنگی ، فیلم کمدی ، فیلم کمدی ایرانی ، فیلم کمدی خارجی ، فیلم کمدی ایرانی جدید ، فیلم کمدی جدید خارجی ، فیلم سینمایی طنز ایرانی جدید ۱۴۰۱ ، فیلم های کمدی ایرانی که ارزش دیدن دارند ، فیلم سینمایی خنده دار 😂 ، فیلم کمدی خارجی دوبله فارسی ، دانلود فیلم سینمایی ، دانلود فیلم سینمایی جدید بدون سانسور ، دانلود فیلم سینمایی باحال ، دانلود فیلم سینمایی ایرانی خنده دار ، فیلم سینمایی امریکایی جدید ، دانلود فیلم سینمایی جدید ایرانی 1400 ، فیلم سینمایی جدید بدون سانسور آمریکایی ، دانلود فیلم خارجی بدون سانسور ، دانلود 10 فیلم برتر جهان دوبله فارسی بدون سانسور ، فیلم کمدی اکشن ، فیلم کمدی ، کمدی سیاه ، کمدی مستندنما ، فیلم نقیضه شامل فیلم نقیضه ، کمدی رمانتیک ، کمدی بزن‌بکوب ، کمدی انیمیشن ، کمدی درام ، کمدی رمانتیک ، کمدی موزیکال ، کمدی ، لبخند سبز ، پایگاه گردشگری لبخند سبز ، پایگاه خبری گردشگری لبخند سبز ، اقتصاد گردشگری ، خبر سبز ، هفته‌نامه خبر سبز ، گردشگری ، ایرانگردی ، جاذبه های گردگشری ایران ، فیلم خرس کوکائینی ، دانلود فیلم خرس کوکائینی بدون سانسور ، خرس کوکائینی واقعی ، دانلود فیلم خرس کوکائینی دوبله فارسی ، تیزر خرس کوکائینی ، خرس کوکائینی دوبله فارسی بدون سانسور ، خرس کوکائینی نماشا ، دانلود فیلم خرس کوکائینی با زیرنویس فارسی چسبیده ، فیلم خرس کوکائین ای ۲۰۲۱ ،
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
هفته نامه خبر سبز
رپرتاژ آگهی
تبلیغات
تبلیغات2
تبلیغات3
تبلیغات4
تبلیغات5
دانلود نشریات لبخند سبز
آخرین اخبار