menusearch
labkhandsabz.ir

اطلاعیه ها

جستجو
یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ | ۴:۵:۱۶

سریال shrinking؛ سریالی که معنی اسمش گنگ است

سریال shrinking؛ سریالی که معنی اسمش گنگ است

سریال Shrinking که به اسم‌های مختلفی ترجمه شده است، همانند خود سریال دچار سردرگمی شیرین و جذابی است که می‌تواند برای چند ساعتی انرژی از دست رفته کار روزانه را باز گرداند و با لبخندی ملیح به رختخواب بروید و خواب‌های خوشگل خوشگل ببینید.
این سریال که توسط جیسون سیگل که نقش اصلی سریال با نام جیمی لیرد را بازی می‌کند به کمک بیل لاورنس و برت گلداشتاین نویسندگان سریال Ted Lasso نوشته و کارگردانی شده است، با بازی هریسون فورد در نقش دکتر پل رودز، درمانگر ارشد و همکار جیمی در مرکز روان درمانی و جسیکا ویلیامز در نقش گبی که ایشان هم روانشناس هستند توسط اپل تی وی تولید و پخش شده است.

جمعه پانزدهم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

روستاها، مقصد گردشگری آینده

روستاها، مقصد گردشگری آینده

صنعت گردشگری امروزه به‌قدری در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها اهمیت دارد که اقتصاددانان آن را صادرات نامرئی نیز می‌نامند. یکی از انواع گردشگری که روزبه‌روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند، گردشگری روستایی است و به نظر می‌رسد روستاها در آینده به یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگران تبدیل شوند.

شنبه نهم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

جان ویک تمام فرانسه را پاک کرد

جان ویک تمام فرانسه را پاک کرد

جان ویک ۴ که آخرین و در نتیجه جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های جان ویک است در فروردین ماه سال جاری به صورت عمومی در سینماهای جهان و صد البته در ایران به صورت خصوصی از طریق تلویزیون‌های خانگی با دوبله فارسی پخش گردید.

شنبه نهم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

آداب و رسوم عید فطر در کشورهای مختلف دنیا 

آداب و رسوم عید فطر در کشورهای مختلف دنیا 

عید فطر جزو عیدهای مهم در همه کشور های مسلمان محسوب می‌شود و مسلمانان در این روز عزیز آداب و سنن خاصی را به جای می‌آورند از جمله نماز عید فطر و دید و بازدید اقوام و بزرگترهای فامیل. در این بخش از لبخند سبز سعی میکنیم تا اطلاعات بیشتری در رابطه با این مراسم و سنن کشورهای دیگر را در اختیارتان قرار دهیم.

جمعه یکم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

غذاهای روز عید فطر در سایر کشورها

غذاهای روز عید فطر در سایر کشورها

همزمان با عید سعید فطر و برگزاری جشن در کشورهای مسلمان، خوراک‌ها و شیرینی‌هایی با توجه به آداب و رسوم مردم تهیه می‌شود البته اگر برای سفر و گردشگری به این کشور ها بروید می‌توانید در تمام ایام سال از این غذاها سفارش دهید ولی بیشتر مردم محلی این غذاها را در روز عید فطر می پزند.

پنج شنبه سی و یکم فروردین ۰۲ بیشتر بخوانید

منویی برای فیلم منو بیاورید

منویی برای فیلم منو بیاورید

تنها دفعه‌ای که جلویم سنگ گذاشتند، سر غذا قهر کردم وقتی برگشتم مادرم سنگ گذاشت تو بشقاب گفت کوفت کن، من تو عمرم رستوران لاکچری نرفته بودم. یعنی از این مدل رستوران‌ها که سنگ را با چهارتا گل تزئین می‌کنند و می‌گویند غذا گل‌سنگ داریم نرفتم که به برکت کارگردان این را هم دیدیم تا آرزو به دل از این دنیا نرویم. تنها دفعه‌ای که جلویم سنگ گذاشتند، سر غذا قهر کردم وقتی برگشتم مادرم سنگ گذاشت تو بشقاب گفت کوفت کن راستش. فکر کنم این‌ها هم موقع غذا قهر کرده بودند که برایشان سنگ آوردند.

چهارشنبه سی ام فروردین ۰۲ بیشتر بخوانید

گردشگری مذهبی از نظر اندیشمندان غربی

گردشگری مذهبی از نظر اندیشمندان غربی

به‌طورکلی، انگیزه‌های اصلي زيارت عبارت‌اند از: اداي يک تکليف ديني، ابراز شيفتگي به يک بناي اعجاز آمیز يا رويداد مهم، آمرزش گناهان، عبادت و طلب شفاي بيماري، شرکت در تجمعي عبادي با حضور يک رهبر ديني، مشاهده يک مراسم يا آيين ديني، شرکت در مراسم مذهبي خانوادگي، رفتن به مکاني که انتظار می‌رود واقعه‌ای اعجاز آمیز در آنجا به وقوع بپيوندد.
در يک تقسیم‌بندی کلي، جاذبه‌های مذهبي را می‌توان به شش دسته تقسيم نمود:
مساجد، امامزاده‌ها و بقعه‌ها، آرامگاه‌ها و قبور، تکیه‌ها و حسینیه‌های قديمي -5 آتشکده‌ها و آتشگاه‌ها 6- صومعه‌ها و خانقاه‌ها

سه شنبه پانزدهم فروردین ۰۲ بیشتر بخوانید

هفته نامه گردشگری خبر سبز شماره 284 منتشر شد

هفته نامه گردشگری خبر سبز شماره 284 منتشر شد

جدیدترین شماره هفته نامه خبر سبز همزمان با آغاز فصل بهار تقدیم نگاه شما خوبان فرهیخته می‌گردد. این شماره که به بررسی گردشگری سلامت پرداخته است با موضوعات زیر در خدمت شما سروران گرامی است .مفهوم گردشگری سلامت، هدف گردشگری سلامت، سهم ایران از گردشگری سلامت، بررسی گردشگری سلامت در شهر مشهد

سه شنبه پانزدهم فروردین ۰۲ بیشتر بخوانید

اوه یا اتو کدام گیرترند؟+ دانلود رایگان

اوه یا اتو کدام گیرترند؟+ دانلود رایگان

اتِو از آن پیرمردهای گیر است که هر کس او را ببیند می‌گوید: این بابا صبح که از خواب بیدار می‌شود اول سری به کلانتری محل می‌زند و از دست خودش شکایت می‌کند و بعد سراغ کار و زندگی‌اش می‌رود.

چهارشنبه نهم فروردین ۰۲ بیشتر بخوانید

مراکز خرید کرمانشاه

مراکز خرید کرمانشاه

کرمانشاه یکی از محبوب ‌ترین مقاصد گردشگری غرب ایران و شهری خوش آب ‌و ‌‌هوا با جاذبه‌ های طبیعی زیبا و مردمانی غیور و مهمان ‌نواز است. بیشتر مردم ایران کرمانشاه را با شیرینی ‌های محلی بسیار خوشمزه‌ مانند کاک، نان برنجی و نان خرمایی و روغن کرمانشاهی خوش عطر و طعم می‌‌شناسند.
مراکز خرید کرمانشاه و بازارهای سنتی آن نیز همیشه مورد استقبال مسافران این شهر است و مسافران برای تهیه سوغات‌ های خوشمزه و صنایع ‌دستی زیبای کرمانشاه، حتما از این بازارها دیدن می‌‌کنند.

دوشنبه بیست و هشتم آذر ۰۱ بیشتر بخوانید

کلیسای ارتدکس یونانی ایا تریادانه

کلیسای ارتدکس یونانی ایا تریادانه

کلیسای زیبای ارتدکس یونانی ایا تریادا که بزرگترین کلیسای ارتدکس یونانی استانبول هست در سال 1880 میلادی ساخته شده و هنوز هم مورد استفاده اقلیت یونانی ساکن در این شهر قرار میگیره.
این کلیسا که در جوار میدان تقسیم قرار گرفته و گنبد اونو به وضوح میتوان از میدان تقسیم دید، از اولین کوچه خیابان استقلال به راحتی قابل دسترسیه و بازدید از اون قطعا خالی از لطف نیست.

پنج شنبه هفدهم آذر ۰۱ بیشتر بخوانید

پارک های ملل و قائم ساری

پارک های ملل و قائم ساری

پارک ملل ساری در زمینی به مساحت ۳۵ هکتار و به طول ۲ کیلومتر در حاشیه غربی رودخانه تجن واقع شده است و دارای امکاناتی چون جزیره مصنوعی، پل کابلی معلق، فضای سبز، وسایل ورزشی، مسیر پیاده ‌رو، پیست دوچرخه سواری، جت اسکی، قایق موتوری و پدالو، مکانی برای ماهیگیری، خانه سنتی و پارکینگ با ظرفیت ۲۰۰۰ خودرو می‌‌باشد که تمام این امکانات فضای مناسبی برای گردشگران و شهروندان فراهم کرده است.
این پروژه در تاریخ ۹۳/۶/۲۰ آغاز و پس از ۱۰۰ روز به بهره ‌برداری رسید. این مجموعه به دلیل وجود پرچم تمام کشورهای جهان، پارک ملل نام گرفته است.

سه شنبه یکم خرداد ۹۷ بیشتر بخوانید
هدر سایت
هفته نامه خبر سبز
رپرتاژ آگهی
تبلیغات
تبلیغات2
تبلیغات3
تبلیغات4
تبلیغات5
دانلود نشریات لبخند سبز
آخرین اخبار