menusearch
labkhandsabz.ir

اطلاعیه ها

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۶:۸:۳۹

داریوش و هایده در سریال داریوش

داریوش و هایده در سریال داریوش

درمجموع قسمت اول داریوش به‌جز استفاده عمدی از خواننده زن لس‌آنجلسی و نوشته روی سنگ‌قبر که بخشی از ترانه داریوش اقبالی است که پیش‌تر به خاطر پخش آهنگ او در تبلیغ این مجموعه نمایشی اعتراض نموده بود نمی‌توان ایراد اساسی دیگری گرفت

جمعه بیست و نهم تیر ۰۳ بیشتر بخوانید

در انتهای شب در انتهای شب اش مانده

در انتهای شب در انتهای شب اش مانده

در انتهای شب جدیدترین ساخته «آیدا پناهنده» که از شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود به بررسی موضوع روابط زن و مردی می‌پردازد که به خاطر داشتن یک مسکن در یکی از شهرهای تازه تأسیس اطراف تهران مجبور به ریاضت اقتصادی و در نتیجه افزایش فشارهای روحی و روانی و به دنبال آن طلاق؛ اما این جدا شدن هیچ‌گاه اتفاق نمی‌افتد

چهارشنبه بیستم تیر ۰۳ بیشتر بخوانید

استخدام انگشت زن با درآمد دلاری

استخدام انگشت زن با درآمد دلاری

بعد از ماجرای انگشت زدن جعلی در قضیه انتقال یک سند بی‌ارزش که باعث سوء تفاوت‌هایی در فاصله طبقاتی گردید، اگر تا چند روز آینده آگهی با این عنوان «استخدام انگشت زن با درآمد دلاری» دیدید تعجب نکنید.
بله این هم یک شغل جدید است که در کنار داد زن، پوشاندن پلاک خودرو جهت ورود به طرح ترافیک، پوشیدن لباس با طرح شخصیت‌های کارتونی در جلو رستوران‌ها، پیدا کننده انسان‌های بیمار و شغل‌های مختلف و عجیب و غریب دیگر اضافه خواهد شد.

سه شنبه دوازدهم تیر ۰۳ بیشتر بخوانید

با همه پشتک واروهایی که زد، جایزه پنجم نصیبش شد!

با همه پشتک واروهایی که زد، جایزه پنجم نصیبش شد!

به نوشته منتقدین، فیلم سه‌ساعته رسول‌اف، مملو از صحنه‌های پر از شعار و حرف و دیالوگ، خصوصاً در یک ساعت و نیم نخست آن بود، به‌طوری‌که اغلب تماشاگران را کلافه کرد. برای همین، بعضی از منتقدین، پیشنهاد تدوین و صداگذاری دوباره آن را دادند.

یکشنبه ششم خرداد ۰۳ بیشتر بخوانید

هات داگ؛ پنجره بسته هالیوود به سینمای آلمان

هات داگ؛ پنجره بسته هالیوود به سینمای آلمان

زمانی که لوک و تئو با هم مأمور می‌شوند تا از درب خروجی کاخ ریاست جمهوری محافظت کنند. برای تئو، چنین افتخاری به نوعی ارتقاء و گامی دیگر به سمت حرفه ای شدن به عنوان نجات دهنده کشور محسوب می‌شود اما برای لوک این یک جریمه تحقیرآمیز و نادیده گرفتن ویژگی‌های او به عنوان یک ابرقهرمان است.

سه شنبه چهاردهم آذر ۰۲ بیشتر بخوانید

آب دوغ خیار غذای سلاطین

آب دوغ خیار غذای سلاطین

در وصف آب دوغ خیار آورده اند که این مثلث طلایی که آن را در چله تموز(تابستان) به یمن و برکت گرمای بی حد و خارج از توان و ایضاً به سبب خنکی جان و جگر در فصل وِلو که معمولاً دو هفته است و شاهان و درباریان و ایضاً کل ساختمان همه کارها را تعطیل می‌کردند و برای درک حال رعیت به میان آنها می‌رفتند و فقط همین غذا را می‌خوردند و بعد از آن آروغ می‌زدند و اُرد ناشتا می‌دادند چون عمراً سلطان و اطرافیان با خوردن آب دوغ خیار سیر شوند.

چهارشنبه هجدهم مرداد ۰۲ بیشتر بخوانید

تعزیه هنر نمایش سوگ حسینی

تعزیه هنر نمایش سوگ حسینی

وقتی که شمر گریه می‌کند بر حسین / آخر چگونه می‌توان از کربلا نگفت
تاریخ پیدایش تعزیه به صورت دقیق پیدا نیست. برخی با باور به ایرانی‌بودن این نمایش آیینی، پاگیری آن را به ایران پیش از اسلام به پیشینهٔ سه‌هزارسالهٔ سوگ سیاوش پهلوان داستان‌های ملی ایران نسبت داده و این آیین را مایه و زمینه‌ساز شکل‌گیری آن دانسته‌اند. برخی پژوهشگران نیز پیشینهٔ آن را به آیین‌هایی چون مصائب میترا و یادگار زریران بازمی‌گردانند و برخی پیدایش آن را متأثر از عناصر اساطیری میان رودان، آناطولی و مصر، و کسانی نیز مصائب مسیح و دیگر افسانه‌های تاریخی در فرهنگ‌های هند و اروپایی و سامی را در پیدایش آن کارساز دانسته‌اند؛ ولی به گمان بسیار، تعزیه — جدا از شباهت‌هایش با عزاداری‌های آیینی گذشته — شکل تکامل‌یافته‌تر و پیچیده‌تر سوگواری‌های سادهٔ شیعیان سده‌های نخستین برای کشته‌شدگان کربلا است.

چهارشنبه چهارم مرداد ۰۲ بیشتر بخوانید

نخل گردانی آئین عزاداری از عهد ساسانی

نخل گردانی آئین عزاداری از عهد ساسانی

نَخْل‌ْگَردانی، مراسمی است که شیعیان برخی مناطق به عنوان تشییع نمادین پیکر امام حسین(ع) در عزاداری روز عاشورا برگزار می‌کنند که معروفترین آنها در یزد است

دوشنبه دوم مرداد ۰۲ بیشتر بخوانید

در روز بزرگداشت فردوسی مطرح شد : سیکس پک شاعران ایرانی

در روز بزرگداشت فردوسی مطرح شد : سیکس پک شاعران ایرانی

در آئین بزرگداشت روز ادب پارسی مطرح شد، فرهنگستان توانسته بیش از هزاران موت غربی را به لسان پارسی ترنسلیشن نماید.

سه شنبه دوم خرداد ۰۲ بیشتر بخوانید

پوشاک ایران در اوایل دوران قاجاریه

پوشاک ایران در اوایل دوران قاجاریه

پوشاک ایران در دوران قاجار دو دورۀ جداگانه را طی می‌کند دورهای که هنوز ارتباطات با دولتهای خارجی توسعه نیافته بود و دوره ای دیگر که با آمدن تجار و سیاحان اروپایی به ایران و مسافرت ناصرالدین شاه به اروپا تحول چشمگیری در پوشاک به وجود آمد

پنج شنبه بیست و یکم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

سریال shrinking؛ سریالی که معنی اسمش گنگ است

سریال shrinking؛ سریالی که معنی اسمش گنگ است

سریال Shrinking که به اسم‌های مختلفی ترجمه شده است، همانند خود سریال دچار سردرگمی شیرین و جذابی است که می‌تواند برای چند ساعتی انرژی از دست رفته کار روزانه را باز گرداند و با لبخندی ملیح به رختخواب بروید و خواب‌های خوشگل خوشگل ببینید.
این سریال که توسط جیسون سیگل که نقش اصلی سریال با نام جیمی لیرد را بازی می‌کند به کمک بیل لاورنس و برت گلداشتاین نویسندگان سریال Ted Lasso نوشته و کارگردانی شده است، با بازی هریسون فورد در نقش دکتر پل رودز، درمانگر ارشد و همکار جیمی در مرکز روان درمانی و جسیکا ویلیامز در نقش گبی که ایشان هم روانشناس هستند توسط اپل تی وی تولید و پخش شده است.

جمعه پانزدهم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

روستاها، مقصد گردشگری آینده

روستاها، مقصد گردشگری آینده

صنعت گردشگری امروزه به‌قدری در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشورها اهمیت دارد که اقتصاددانان آن را صادرات نامرئی نیز می‌نامند. یکی از انواع گردشگری که روزبه‌روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند، گردشگری روستایی است و به نظر می‌رسد روستاها در آینده به یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگران تبدیل شوند.

شنبه نهم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید
هدر سایت
هفته نامه خبر سبز
رپرتاژ آگهی
تبلیغات
تبلیغات2
تبلیغات3
تبلیغات4
تبلیغات5
دانلود نشریات لبخند سبز
آخرین اخبار