menusearch
labkhandsabz.ir

آدرس بعضی از بهترین رستوران های بندرعباس از نظر مسافران

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۷:۲۶:۵
۱۴۰۱/۱۰/۲۶ دوشنبه
(0)
(0)
آدرس بعضی از بهترین رستوران های بندرعباس از نظر مسافران
آدرس بعضی از بهترین رستوران های بندرعباس از نظر مسافران

بهترین رستورانهای بندر عباس

فاطمه شمشیرگران

لبخند سبز - همه ما که نه ولی اکثر مردم قبل رفتن به سفر معمولا دنبال رستوران خوب می‌گردند که چند دلیل دارد 1- غذای خوب بخورند تا مریض نشوند، 2- چون تنها چیزی که خوب و با بهترین جزئیات یادشان است همان رستوران است الباقی مراکز تفریحی و گردشگری را با این دقت یادشان نیست حتی در برخی مواقع دیده شده مطالب مهمی مثل لیست خرید همسر و یا حتی درسی که امتحان دارند یادشان رفته ولی تعداد کاشی و سرامیک رستوران و تعداداینکه چند نفر را می‌تواند در خود جای دهد و چقدر درآمد دارد و چند نفر غذای بیرون بر بردند را به خوبی یادشان است، 3- گرفتن عکس سلفی با غذا در رستوران برای کور کردن چشم حسود، 4- سایر موارد دیگر که امکان بازگو کردن آن نیست.

از آنجایی که بندر عباس از آن مراکزی گردشگری است همیشه سال حتی در فصل تابستان هم گردشگران برای سیاحت و خرید به آنجا می‌روند چند رستوران خوب از نظر مسافران را خدمت شما عرض می‌کنم، راستی تا یادم نرفته بگویم که اگر می‌خواهید به رستوران بروید و چلو کباب بخروید همان چلو کباب را در خانه خودتان بخورید این همه راه رفتید حداقل غذاهای محلی آنجا را میل کنید.

 

رستوران بادگیران

یکی از معروفترین رستوران های بندرعباس رستوران بادگیران است. این رستوران که در مجموعه پذیرایی و تفریحی با همین نام واقع شده است در منوی خود انواع غذاهای سنتی ایرانی و دریایی را در اختیار مشتریان قرار میدهد، ماهی شیر، میگو و قلیه ماهی از جمله مطرح ترین غذاهای دریایی ارائه شده در این رستوران است.

نشانی: بندرعباس، ابتدای جاده میناب، جنب بنیاد بتن، ۴۰۰ متر داخل کوچه

تلفن:۰۷۶۳۳۶۸۵۸۴۲ 

رستوران بادگیران

رستوران داریوش

با مراجعه به رستوران داریوش به عنوان دومین رستوران در لیست بهترین رستورانهای بندرعباس شاهد فضا و چیدمانی سنتی خواهید بود. در کنار سایر غذاهای رایج کباب و جوبه، میرزاقاسمی و کشک بادمجان البته با زائقه مردم جنوب برای علاقه مندان به این غذاها در نظر گرفته شده است.

نشانی: بندرعباس، بزرگراه شهید رجایی

تلفن: ۰۷۶۳۳۵۹۲۰۷۶

 

رستوران فانوس

اگر مایلید تا در جنوب ایران هم فرصت میل کردن غذاهای ایرانی و هم فست فود را داشته باشید رستوران فانوس به عنوان یکی از بهترین رستوران های بندرعباس این امکان را برای شما فراهم آورده است تا ناهارهای سنتی و شام های فست فودی را تجربه کنید. در کنار این ویژگی بهره مندی از موسیقی زنده یکی از جمله ویژگی های این رستوران است که جذابیت حضور و سرو غذا در آن را دو چندان کرده است.

نشانی: بندرعباس، میدان ١٧ شهریور، روبه‌روی سیتی‌سنتر

تلفن: ۰۷۶۳۲۲۵۴۵۰۱

 

رستوران سنتی ستاره جنوب

در مجتمع تجاری تفریحی ستاره جنوب بندرعباس رستورانی سنتی واقع شده است که از شما پس از خریدی طولانی پذیرایی خواهد نمود. رستوران سنتی ستاره جنوب در کنار پذیرایی با غذاهای متنوع، کافی شاپ و چای خانه نیز دارد. شعبه ای دیگر از رستوران سنتی ستاره جنوب در قشم قرار دارد و در زمانی که به جزیره قشم سفر کردید نیز می‌توانید خاطره ای که در این رستوران ساخته اید را بازسازی کنید.

نشانی: بندرعباس، بلوار طالقانی، مجتمع تجاری تفریحی ستاره جنوب، طبقه سوم

تلفن: ۰۷۶۳۲۲۳۵۰۳۱

رستوران داریوش بندر عباس

رستوران ایتالیایی روژه

به دنبال سرو غذاهای ایتالیایی در بندرعباس هستید؟ رستوران ایتالیایی روژه یکی از جمله رستوران هایی است که در کنار غذاهای دریایی رایجی که در بندرعباس وجود دارد غذاهای کشور ایتالیا را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد. برای بازدید و سرو غذا از این رستوران که به عنوان یکی از بهترین رستوران های بندرعباس نیز شناخته می‌شود میتوانید به آدرسی که در ادامه قرار داده شده است مراجعه کنید.

نشانی: بندرعباس، رسالت شمالی، چهارراه پردیس، تقاطع طلوع

تلفن: ۰۷۶۳۳۷۴۰۰۳۶

 

سفره خانه مجلل

برای رسیدن به سفره خانه مجلل لازم است تا مقداری از شهر بندرعباس خارج شوید، در این سفره خانه میتوانید از محیط چای خانه، کافی شاپ در کنار موسیقی زنده بهره ببرید.

نشانی: بندرعباس، کیلومتر ۳ جاده میناب

رستوران ایتالیایی بندر عباس

رستوران سامکو

از رستوران سامکو در کنار بهترین رستوران های بندرعباس یاد میشود، در کنار این مورد از این رستوران به عنوان یکی از رستوران های گران قیمت بندرعباس حساب می‌شود اما بسیاری از افرادی که در این رستوران وعده غذایی را میل کرده اند به این نکته اعتراف می‌کنند که قیمت بالای غذای آن در برابر کیفیتی که ارائه می‌دهد ارزش اقتصادی دارد.

نشانی: بندرعباس، بلوار امام حسین، الهیه جنوبی

 

رستوران امپراطور

اگر به دنبال رستورانی با محیط داخلی دلباز هستید رستوران امپراطور یکی از جمله رستوران هایی که سبک دکوراسیونش می‌تواند نظر شما را از این بابت جلب نماید. غذاهای ارائه شده در این رستوران در دو دسته غذاهای ایرانی و فست فود تقسیم بندی می‌شود که بنا به سلیقه و ذائقه خود می‌توانید از هر یک از آنها سفارش دهید.

نشانی: بندرعباس، انتهای رسالت شمالی، نبش کوی آزادشهر

تلفن: ۰۷۶۳۳۷۵۵۹۱۴

 

رستوران سیب

به غذاهای گریل شده علاقه دارید؟ رستوران سیب بندرعباس به عنوان یکی از جمله بهترین رستوران های این بندر زیبا در خدمت شما خواهد بود تا انواع خوراکی های گریل شده دریایی را برای شما سرو کند .

نشانی: بندرعباس، خیابان برق

رستوران سیب بندر عباس

رستوران بندر

رستوران بندر یکی از بهترین رستوران های بندر عباس است. این رستوران که بیشتر به دلیل سرو غذاها با مواد اولیه تازه و به روز شهرت دارد این قابلیت را دارد تا در کنار چیدمان ساده دکوراسیون خود بی نظیرترین و خوشمزه ترین غذاهایی که در بندرعباس میتوانید میل کنید را در اختیارتان قرار دهد.

نشانی: بندرعباس، فلکه یادبود، جنب بازار ماهی‌فروش‌ها

 

رستوران هایدا

از رستوران هایدا به عنوان یکی از رستوران های تخصصی در زمینه سرو ماهی یاد می‌شود. در این رستوران عنوان غذاهایی که پایه آنها ماهی است طبخ می‌شود. اگر به غذاهای دریایی به خصوص آنها که با پایه ماهی درست می‌شوند علاقه دارید این رستوران یکی از بهترین رستوران های بندرعباس برای شما به حساب می‌آید.

رستوران ماکارونی بندر عباس

رستوران آلا تی تی

به جنوب سفر کرده اید اما دلتان غذای شمالی میخواهد؟ رستوران آلا تی تی درست برای همین منظور در بندرعباس دایر شده است تا طعم غذاهای شمالی را به ساکنین جنوب ایران ارائه نماید. اگر به غذای شمالی علاقه دارید این رستوران نیز بهترین رستوران در بندرعباس برای شما به شمار می‌رود.

 

آقای ماکارونی

اگر از علاقه مندان به ماکارونی و پاستا هستید آقای ماکارونی بندرعباس یکی از جمله رستوران های تخصصی در زمینه تهیه ماکارونی، لازانیا و پاستا به شمار می‌رود که میتواند متفاوت ترین طعم این غذای لذیذ را در اختیار شما قرار دهد.

نشانی: بندرعباس، رو‌به‌روی بیمارستان کودکان، مجتمع نخل، ورودی ۳

 

البته رستورانهای خوب دیگری هم در بندرعباس دارد ولی این رستورانها از نظر مسافران در دسته بهترین رستورانهای بندر عباس قرار گرفتند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
هفته نامه خبر سبز
رپرتاژ آگهی
تبلیغات
تبلیغات2
تبلیغات3
تبلیغات4
تبلیغات5
دانلود نشریات لبخند سبز
آخرین اخبار