menusearch
labkhandsabz.ir

شهرگردی

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۶:۱۸:۴۶

بهترین رستوران های قزوین

بهترین رستوران های قزوین

بهترین رستوران های قزوین با غذاهای سنتی قزوین، غذاهای اصیل ایرانی و فست‌فود، میزبان شهروندان و گردشگران این شهر هستند.

پنج شنبه چهارم مرداد ۰۳ بیشتر بخوانید

بازار حاجی قنبر قدیمی‌ترین بخش بازار یزد

بازار حاجی قنبر قدیمی‌ترین بخش بازار یزد

قدیمی‌ترین بخش بازار یزد، بازار حاجی قنبر نام دارد که در شرق میدان امیرچخماق قرار دارد و یادگاری از قرن نهم هجری محسوب می‌شود. این بازار از بناهای ساخته شده توسط نظام‌الدین حاجی قنبر جهانشاهی است.

چهارشنبه سوم مرداد ۰۳ بیشتر بخوانید

کافه گردی در خرم آباد

کافه گردی در خرم آباد

با هم سری به کافه های شهر خرم آباد بزنیم زمانی که شما به این شهر زیبا سفر کنید، دوست دارید تمام روز و شب را در طبیعت زیبایش قدم بزنید و همه جاذبه‌هایش را ببینید. کمتر گردشگری است که به این شهر زیبا سفر کند و دلش بخواهد زمانش را فقط در هتل های آن بگذراند.

چهارشنبه بیستم دی ۰۲ بیشتر بخوانید

معرفی بهترین رستورانهای رامسر

معرفی بهترین رستورانهای رامسر

لبخند سبز - رامسر که از دیرباز یکی از شهر های گردشگری ایران بوده در کنار جاذبه های گردشگری همانند تله کابین، دریاچه قو، آبشار سیاسرت، کاخ مرمر و مکانهای دیگر رستورانهای خوبی دارد در این مقاله به معرفی بهترین رستورانهای رامسر می‌پردازیم

دوشنبه بیست و دوم خرداد ۰۲ بیشتر بخوانید

مراکز خرید ارومیه

مراکز خرید ارومیه

استان آذربایجان غربی به مرکزیت ارومیه به دلیل هم مرزی با کشورهای ترکیه ، آذربایجان و عراق یکی از اهداف گردشگری خرید برای هموطنان است .
بازارهای شهر ارومیه مملو از اجناسی است که از مرزهای زمینی کشورهای همسایه به این شهر وارد شده است به همین دلیل برخی از نو عروسان برای تهیه جهیزیه به این شهر سفر می‌کنند در این مقاله به معرفی مراکز خرید ارومیه می‌پردازیم .

یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

معرفی مراکز خرید کیش

معرفی مراکز خرید کیش

مراکز خرید کیش در دو نوع بازارهای سنتی و بازارهای مدرن قابل دسترسی هستند که هر کدام ویژگی های مخصوص به خود را دارند. در ادامه به معرفی چند مورد از لیست مراکز خرید کیش می‌پردازیم.

چهارشنبه سیزدهم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

بهترین رستوران های ارومیه

بهترین رستوران های ارومیه

ارومیه یکی از کلان‌شهرهای ایران و به خاطر بناهای تاریخی متعدد و طبیعت زیبا، جزو مقاصد مهم گردشگری کشور است. با بهترین رستوران‌های ارومیه آشنا شوید تا لذیذترین غذاهای سنتی و اصیل را در این شهر زیبا نوش جان کنید.

چهارشنبه ششم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید

دریاچه شورابیل اردبیل

دریاچه شورابیل اردبیل

دریاچه شورابیل یکی از بزرگترین دریاچه های طبیعی داخل شهری ایران است که مهمترین جاذبه های گردشگری شهر اردبیل بشمار میرود. با انتخاب دریاچه شورابیل می‌توانید از پیاده روی اطراف دریاچه در یکی از طولانی ترین مسیرهای پیاده روی کشور لذت ببرید. اولین زیپ لاین رفت و برگشتی کشور و طولانی ترین زیپ لاین ایران در کنار این دریاچه می‌تواند تجربه تازه ای از هیجان را در اختیارتان قرار دهد.

سه شنبه بیست و دوم فروردین ۰۲ بیشتر بخوانید

بازارهای قشم + آدرس

بازارهای قشم + آدرس

گردشگری خرید یکی از انواع گردشگری مدرن است که بیشترین جاذبه را برای خانم ها و بیشترین ضد حال را برای آقایان دارد چون مردها عادت دارند از اولین مغازه خرید می کنند و بر می‌گردند و هر چه این مغازه به خانه و محل کار نزدیکتر باشد بهتر است به هر حال از آنجایی که حرف اول و آخر را مردان می‌زنند و می‌گویند «چشم» در نتیجه همیشه یک پای ثابت خرید رفتن هستند در ادامه به معرفی مراکز خرید قشم می‌پردازیم که امیدوارم از خواندن آن لذت ببرید. 

جمعه نوزدهم اسفند ۰۱ بیشتر بخوانید

مراکز خرید مشهد

مراکز خرید مشهد

چرخیدن و خرید کردن در سفر از لذت بخش ترین کارهای هر مسافرت است که گردشگران حداقل یک روز را به آن اختصاص می‌دهند، در این بخش به معرفی بازارها و مراکزخرید شهر مشهد می‌پردازیم و آنها را معرفی می‌کنیم

چهارشنبه سوم اسفند ۰۱ بیشتر بخوانید

ارزانترین مراکز خرید مشهد

ارزانترین مراکز خرید مشهد

همیشه خرید مخصوصا برای خانم ها بجز ورزش پیاده روی ورزش مغز هم محسوب می‌شود چون در لحظه قیمت این مغازه با مغازه قبلی و با مغازه های دیگر در سایر شهرستانها و همین طور با ماهها و هفته های پیش را مقایسه می‌کنند و به امید پیدا کردن قیمت پائین تر به سمت مغازه بعدی می‌روند و این روند ادامه دارد تا بازار و یا مرکز خرید تمام شود و به بازار بعدی می‌روند ولی حیف که آقایان قدر این ورزش که هم پیاده روی است و هم ورزشی برای مغز است تا آلزایمر نگیریم را نمی‌دانند و فقط ... به هر حال در این بخش به معرفی ارزانترین مراکز خرید و بازارهای مشهد پرداخته ایم امیدوارم از خردی در آنها لذت ببرید 

سه شنبه دوم اسفند ۰۱ بیشتر بخوانید

شیک ترین مراکز خرید مشهد

شیک ترین مراکز خرید مشهد

بهترین مراکز خرید مشهد شامل مراکز خرید آرمیتاژ، مجتمع تجاری خورشید، مرکز خرید آلتون، مرکز خرید کاسپین مد، مرکز خرید مروارید و غیره می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم تا مراکز خرید لوکس مشهد را همراه با آدرس و عکس‌ آنها به شما معرفی کنیم.

چهارشنبه بیست و ششم بهمن ۰۱ بیشتر بخوانید
هدر سایت
هفته نامه خبر سبز
رپرتاژ آگهی
تبلیغات
تبلیغات2
تبلیغات3
تبلیغات4
تبلیغات5
دانلود نشریات لبخند سبز
آخرین اخبار