menusearch
labkhandsabz.ir

زهرا علی خانی

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۳۸:۵۹

آرامگاه استر و مردخای همدان؛ روایتگر عجیب ترین داستان های تاریخی ایران

آرامگاه استر و مردخای همدان؛ روایتگر عجیب ترین داستان های تاریخی ایران

اقع شدن آرامگاه استر و مردخای همدان در این شهر، مهم ترین عامل برای اجتماع یهودیان در بازه های زمانی مختلف در همدان بوده است.

جمعه پنجم مرداد ۰۳ بیشتر بخوانید

19 اردیبهشت و پنجاه به در قزوین

19 اردیبهشت و پنجاه به در قزوین

گشتن در دل طبیعت مخصوصاً در بهار از آن دسته کارهایی است که لذت بخش است و ما ایرانی ها به بهانه های مختلف سعی می‌کنیم این کار را به صورت گروهی انجام دهیم در محدوده جغرافیایی استان قزوین مراسمی است به نام «پنجاه به در» که در روز 19 اردیبهشت ماه به مناسبت گذشت 50 روز از بهار در طبیعت دور هم جمع می‌شوند و به گردش و تفریح می‌پردازند البته هر ساله گردشگران بسیاری هم به این بهانه از شهرهای دور و نزدیک خود را به این استان می‌رسانند تا لذت یک روز بهاری در طبیعت زیبای استان قزوین را تجربه کنند

دوشنبه هفدهم اردیبهشت ۰۳ بیشتر بخوانید

تیزر معرفی فیلم سینمایی منطقه مورد علاقه

تیزر معرفی فیلم سینمایی منطقه مورد علاقه

تیزر معرفی فیلم سینمایی منطقه مورد علاقه با دوبله اختصاصی که به موضوع ارسال گل برای لهستانی ها توسط ارتش نازی می‌پردازد. منتظر نقد و بررسی این فیلم توسط ما در برنامه نقد با زیر شلواری کاری از پایگاه خبری لبخند سبز باشید

جمعه هجدهم اسفند ۰۲ بیشتر بخوانید

مراکز خرید ارومیه

مراکز خرید ارومیه

استان آذربایجان غربی به مرکزیت ارومیه به دلیل هم مرزی با کشورهای ترکیه ، آذربایجان و عراق یکی از اهداف گردشگری خرید برای هموطنان است .
بازارهای شهر ارومیه مملو از اجناسی است که از مرزهای زمینی کشورهای همسایه به این شهر وارد شده است به همین دلیل برخی از نو عروسان برای تهیه جهیزیه به این شهر سفر می‌کنند در این مقاله به معرفی مراکز خرید ارومیه می‌پردازیم .

یکشنبه بیست و چهارم اردیبهشت ۰۲ بیشتر بخوانید
هدر سایت
هفته نامه خبر سبز
رپرتاژ آگهی
تبلیغات
تبلیغات2
تبلیغات3
تبلیغات4
تبلیغات5
دانلود نشریات لبخند سبز
آخرین اخبار